martes, 14 de febrero de 2012


ACTIVITATS TEATRE DE L’OPRIMIT AMB ADOLESCENTS

1a REPRESENTACIÓ:
1-      Plantejament de la situació: les animadores representaran un petit sketch sobre un tema de rols de parella.

Skech - Què fas així? Canviat la samarreta.
Just abans de sortir cap a una festa, lIvan i la Sheila, que són parella, es posen a discutir per la roba. LIvan exigeix a la Sheila que es tregui la samarreta que porta i sen posi una altra que siguiDiferent.

2- Reflexió de l'acció: les animadores trencarem el sketch per donar-l'hi un altre final.

2a REPRESENTACIÓ:

1- Plantejament de la situació: les animadores representen el petit sketch sobre una altre tema de rol de gènere.
Skech - Qui era al telèfon?
LÀlex i la Clara són parella, i estan passant la tarda amb els col·legues. A l' Alex no paren darribar-li missatges i la Clara lobserva, mentre l'Alex riu quan els llegeix. Quan els col·legues marxen, l'Alex surt per acomiadar-se. La Clara al davant el mòbil de la seva parella
2-Reflexió de l'acció: segones representacions, els alumnes paren l'acció, quan volen dient STOP, a continuació opina sobre l'acció i proposa una millora. Continua fins a que si estan d'acord o no? què opinen? I si volen tornar a parar  l'acció quan ells ho volen.

7.1.5. Material
Material no fungible
-       2 cadires
Material fungible
-       20 cartells DIN A4 color : impressió 4€

7.1.6.Treball previ.
1 setmana abans de l’acció farem difusió en el Institut perquè l’alumnat es fessi pregutnes i comenci a opinar.

7.1.7.Destinataris
Alumnes/as del Institut ‘’Les Termes’’ d’entre 14 i 16 anys d’edat.


  1. Execució
Per a portar a terme lexecució, la coordinació entre el grupRàdiopatio  Les Termesi el nostre grup ha sigut vital.
  En el procés d'execució, es diferencien clarament, dos grups:
- Grup “Ràdiopatio  Les Termes” , que funciona  com a grup motor, promou  lacció i s'encarrega de demanar els espais, els permisos i de fer  la difusió.
- GrupIelmimoyava”  com a  professionals de lintervenció, són els encarregats de dissenyar, promoure i dinamitzar tot el procés educatiu. 
 Tots dos grups amb la mateixa intenció, pretenen assolir el mateix objectiu final transformar una petita realitat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario